Thank you :)

Thanks for the MENGUTUK & MENFITNAH , just think positive and smile yaya . Yes , yes , yeah . You can Yaya ! Bukti or saksi , kau ada ker ? nak maen tuduh-menuduh fitnah-menfitnah suka hati mak bapak kau jew kan . F*ck you -,-' Keji or hina , kau perfect ker ?  nak maen kutuk-mengutuk orang suka hati makanan seharian kau jew kan . Tahu laa makan banyak , jangan nak mengutuk pun sama banyak dengan makanan seharian kau . HAHA , apa pun tak boleh ;D Biarkan semua ini , nanti diorang sendiri yang akan sedar . Tapi pelik dengan perangai kau tuu . Yewlaa , aku tak percaya jew sebab kau dah tua dan tiba masa kau untuk cari bakal isteri ker . Tapi cari yang sepadan dengan kau jewlaa . hahahaha ;D Seriously , kau dah tua kan tapi kenapa perangai macam budak-budak bang ? perasan muda ehh ? perasan macho ehh ? perasan kurus ehh ? perasan baik ehh ? perasan kau ada ramai kawan perempuan ehh ? TAK ! TAK ! TAK PERLU NAK PERASAN ! geli-geliman dengan orang macam kau -,- beluwerk !

 choppp* nak tanya nie bang , rumah kau ada cermin ? kalau tak der pergi beli sekarang . Tapi yang penting kau kena beli cermin besar laa , sebab kalau cermin kecik sah kau dalam cermin tuu nampak separuh jew kan ? Kalau dah beli , TILIK dengan dua bijik mata kau tuu betul-betul and try tengok penampilan kau , tengok face kau , tengok body kau tuu then buat lima soalan bersertakan jawapan sendiri and save dalam kepala otak kau TILL DIE !

Soalan dan jawapannya  :
* Aku nie perfect ker ? can't can't ! i'm not perfect , i'm so HITAM GEMUK PELIK :(
* Aku nie handsome ker ? oh no ! tiada seorang wanita pun yang tergila-gilakan ku hanya aku yang tergila-gilakan wanita :(
* Aku kaya ker ? ahhhhhh , duit ? jeng , jeng , jeng . NO MONEY :(
* Aku hebat ker ? tak der hebat sangat . Tapi orang tengok body aku GEMUK PELIK dah takut . Tuu jew buat aku rasa hebat . Hebat kan aku nie -,-' Acctually , tak pun . Just luaran :)
* Aku nie baik ker hah ? habiskan duit makbapak aku ada lar . Aku kerja SUKA KUTUK orang terutama kaum hawa sebab diorang tak nak kawan dengan aku . Mulut aku selalu cakap benda SIAL , MENYAMPUL tuu myfavourite -,-'


nak kutuk aku atas bawah , depan belakang dan dalam luaran konon-kononnya -,- hmm , nanti kau terima padahnya laa . Aku tak der sikit pun busybody hal korang sebab tuu aku PANAS nie . ahhhhhh , panas-panas masih lagi panas ! oppps , menyanyi laa pulak ;P pasal SHOUTBOX kat dalam blog aku nie pun keje kau kan ? alahai , dah lapuk laa bang keje-keje macam tuu . Aku dah boleh baca dah pun dalam fikiran kau -,- nak kata aku pelacur konon . Hoi , nak famous yew bang ? Amboi , guna-guna link myfriend & mybabylove lagi taw . Meletup sgt nyah ! Nanti kau dah meletup , aku celebrate buat pulut kuning ajak satu kampung okay ;P
write 100% by Yaya 

No comments: