Triple f*ck atas dahi kau jantan bodoh -,-'

Mesti gelabah kan tengok status aku yang macam aku '' marah tahap dewa '' Benda malang dapat selepas balik dari kbmall harinie , dapat berita buruk dari myfriend Fatin Lyana pasal jantan bodoh nie kutuk-kutuk aku . Nie buat aku nak menggila nie , huih panas baran aku dah naik . kau ingt kau sape hah ? ewww -,-' Ini dia , i dah copy dah ;p view jew law nak tengok ;)


Triple f*ck atah dahi kau jantan bodoh -,-'
Ada kew i busy body hal korang ? Ada kew i kutuk korang ? Ada kew i nak famous guna picture you ? Tak payah nak gatal sibuk hal orang laa , i tak dew pun sibuk hal you . Hadoi , tapi i takut sgt ngn you ;p you dah tua , perangai ala kebudakkan , mulut cam longkang , job you apalaa sgt , pakai baju sama jew , size xxxxxxl , rambut cam penyapu . Huih , takut -,-' hahaharktuik . okaylaa , tak kisah pun . Thank btw for the KUTUKAN :) yang penting i bahagia dengan bofie i . Korang nak busybody suka hati korang laa . kau jelous kew , maybe kau jelous sebab kau tuu buruk kot ;p haha , tak dew calon isteri lagi yew nyah ? pergi laa london weight management :) try buat treatment kat situu eyy ? mana tahu kan , tiba-tiba korang kurus dan handsome macam shah rukh khan , awwwwww hahahaha tak tahan dah . sakit perut dah gelak :D

p/s : sebenarnya aku tak nak burukkan blog aku dengan musuh =,=' takpelaa , buat buncit-buncit tuu famous laa kejap . haha ;O
Lots of Love , yaya 

No comments: