SAYA PENING LALAT ~,~


budak KECIK pening lalat '' siapa suruh kau shopping banyak-banyak ? , siapa suruh kau jalan-jalan ? , siapa suruh kau makan banyak ? '' sekarang BUDAK KECIK kena tanggung sendiri . gelak jewlaa '' hahaha '' kat diri sendiri dan padan muka saya sebab balik-balik rumah dapat pening yang teramat sakit nie . arghhhh -,-' kalau dah start penyakit nie datang , rasa nak mengamuk jew =.= kan kalau saya mengamuk kan , habis barang kat rumah nie hancur . Lebih pening lagi selalu fikir kat someone else yang suka hang out malam sampai ke pagi . please laa jangan kuat sangat keluar dan jangan buat saya sakit hati =,=' kan kalau egois saya datang balik kan , susah pulak awak nak pujuk saya . haha , mengada * betul apa yang saya cakap , sehari dua nie yang awak dapat dari saya cuma leteran dan asyik kena marah jew . werrkkk , padan muka kena marah dengan awek sendiri :P tapi kalau awak rasa saya terlalu over nak control awak , sorry lerrr . tak der pasal nak jadi queen control awak nye ! up to you laa nak layan leteran saya ke tak , saya berleter dan membebel benda yang betul . lagipun saya tak buat apa yang awak larang dan buat yang awak suruh jew . And saya nak control awak sebab sayang , tak der sebab lainnya . Aish , betul kah saya pening nie ? panjang gila story untuk title S.A.Y.A P.E.N.I.N.G L.A.L.A.T nie -,- hayttdoi okay yaya , sekarang dah tiba masa saya mencekik , makan ubat dan tidur . zzzzzzzzzzzzzzzz , night all . bai :D

p/s : malas nak tengok maharaja lawak , aku pening . Tengok dalam you tube besok jewlaa =.=
Lots of Love , yaya 

No comments: