He Has My Heart :)


Dia yang bernama Danny. Dia menggabungkan nama kami, DANIRA. Dia cinta pertama saya. Dia yang saya sayang yang saya cinta. Dialah nyawa saya. Hanya dia sahaja yang betul-betul mengenali baik dan buruk tentang saya. Dia kekasih hati. Dia sahabat setia. Saya sangat menyayangi dia. Dia selalu membuatkan wajah saya yang garang menjadi ceria dengan gelak ketawa ketika bersama. Dialah lelaki yang paling sabar yang pernah saya kenal. Dia nakal sangat. Dia selalu mengambil berat tentang saya. Dia suka memeriksa handbag saya. Di sekolah dia selalu tarik tudung sekolah saya separuh sampai saya menutupi mata supaya saya tak tengok lelaki lain. Dia ada tahap cemburu yang sangat tinggi. Dia panas baran tapi dia penyabar. Dia seorang yang senyap. Dia tak layan perempuan. 

Kenapa terjatuh cinta dengan dia?
- Dia selalu mengalah.
- Dia dengar cakap saya.
- Dia menangis sebab saya.
- Dia tiada kawan perempuan.
- Dia tak kisah macam mana rupa saya.
- Dia bersungguh-sungguh cintakan saya.
- Dia selalu buat dirinya terbaik untuk saya.
- Dia seorang lelaki yang tak sukakan merokok.
- Dia menyimpan kenangan dulu sehingga sekarang.
- Dia manja dan kerenahnya membuatkan aku terhibur.
- Dia selalu mudah memaafkan saya jika kesalahan saya.
- Dia sanggup datang rumah pujuk saya, jika saya merajuk.
- Dia sanggup tunggu aku dan merana sebab aku selama 4 bulan.
- Dia selalu menjaga saya, dia tak nak aku dibuli oleh sesiapa pun.
- Dia memarahi saya bila saya berpakaian seksi sebab nak jaga saya.
- Dia tak pernah lupakan saya dan selalu bawa 4 keping gambar saya.
- Dia sanggup gaduh dengan ex-boyfriend aku sebab mengganggu aku.

Kenapa ada juga nangis dan sakit hati sebab dia?
- Dia panas baran.
- Dia yang terlalu sensitif.
- Dia selalu merendah diri.
- Dia malas nak kesekolah.
- Dia yang terlalu cemburu.
- Dia suka cari kesalahan saya.
- Dia selalu mengimbas cerita lama saya.
- Dia kadang-kadang bergurau terlalu kasar.

Love, yaya :)

No comments: