Dulu kini dan selamanya, aku selalu cinta kau! HACKS ♥


Kau kebahagiaanku, kau senyumanku, kau keceriaanku, kau pengubatku, kau kesayanganku, dan KAU YANG SATU DI HATIKU! Jika aku hidup tanpa kau, aku macam mana? -.- Aku pasti aku tidak bahagia, aku pasti aku akan selalu muram, aku pasti aku tidak seceria bersama kau, aku pasti tiada ubat untuk setiap penyakit aku, aku pasti rindu kau, dan KAU AKAN SELALU DI HATIKU WALAU APA PUN YANG TERJADI. Aku janji pada kau! Sayang tidak bermaksud cinta. Suka tidak serasi dengan cinta. Kagum tidak bererti cinta. Bangga tidak semestinya cinta. Cinta adalah Cinta. Keikhlasan dalam percintaan itu adalah perkara yang sangat terpenting dalam cinta. Tanpa keikhlasan, cinta boleh menjadi cinta permainan. Ya, hanya cinta permainan. Memang sukar untuk mencari cinta yang benar-benar ikhlas seperti cinta kau. Terima kasih muncul dalam hidup aku dan kau ikhlas dengan cinta kau. Kau telah mengubah diriku menjadi yang lebih baik. Aku cinta kau sangat walaupun kita selalu gaduh, selisih faham dan banyak dugaan yang dialami . Kau setia, aku setia. Kau cinta aku, aku cinta kau. Kau dan aku, akan kekal selamanya. DannyEyra, Insyaallah :)
HACKS-Hanya aku cinta kau seorang, Yayang Eyra 

No comments: