iloveyou , endlessly ♡

Saya sangat menyayangi dan mencintai someone else nie yang caring , kind , honest & funny . Firstly , saya nak berterima kasih kat tuhan sebab jumpa jodoh yang baik macam dia . He's always sabar dengan perangai saya yang sangat-sangat garang , manja , gedik , ngada-ngada nie . When i starting to crying , he's trying to make me happy with his jokes . Kalau saya menangis atau sedih , dia selalu cakap kat saya '' Dahlaa tuu nangis . Setitis air mata yang turun dari mata yayang tanda SAYANG kat baby yang yayang cakap banyak tuu jatuh satu-persatu dan mungkin akan hilang . Baby still ada dengan yayang kan ? Baby takkan pernah tinggalkan yayang walau dalam keadaan sedih , happy , susah atau senang . Baby rasa bahagia sangat bila yayang suka dan tambah cute kalau yayang suka taw '' . Saya dah kurangkan nangis , saya takut hilang semua sayang saya kat dia dan saya nak dia bahagia tanpa air mata yang mengalir di pipi saya . I'm never talk about BREAK-UPS , i love you baby . Never hurts you anymore , cukup kesilapan yang dulu jew buat saya sedar erti CINTA sebenar . Kebahagian saya dah lama menghilang dan sekarang baru saya temui bila bersama dia , Nudzul Danial Faris . Tiap-tiap pagi saya suka sangat dia panggil saya dengan panggilan nie '' hye kecik , tak payah gatal laa kecik bila nak berjalan tuu , bye kecik , i love you kecik , muah kecik '' saya suka sangat ! Saya juga suka bila dia cakap'' AKU CINTA PADAMU YAYANG !! '' haha , macam dalam cerita-cerita zaman 6oan kan -,-' Saya paling suka dia selalu buat jelingan manja dia kat saya . Hmm , banyak benda yang telah dia buat untuk membahagiakan saya . I'm so happy with him . I want this moment to last forever . Cinta saya dan dia terlalu kuat tiada siapa yang boleh pisahkan kami kecuali ia berakhir dengan kematian dan ia takkan pernah rapuh sampai bila-bila (: 
Lots of Love , yaya

No comments: