27/1/2011 and now !

Dah lama saya tak update blog ni kan ? hmmm , accually tak tahu nak post apa kat blog nie . Takkan everyday nak story about him . Memang laa saya suka bila story pasal orang yang kita sayang kat blog nie . But , boring jugak story benda sama jer -.- HAHA :D Accually , saya ada banyak story tentang saya dengan HOLIDAY :P Holiday ? yeahhhh , cuti raya cina :) Start holiday , Friday 28/1/2011 - Sunday 6/2/2011 :D To my friends , have fun babe !

SATURDAY : 29/1/2011 -
Saturday , saya bangun awal . Sebab ada photoshoot kat tmn tngku anis lg . hmm , so pergilaa . But , tak laa have fun sangat . Very tired & boring =.=' Then lepas photoshoot tuu , saya rasa very HUNGRY okayyyyy . So , pergilaa Kbmall for eating . First , makan Nasi ayam kat food court . Secondly , makan Ice - cream & mee kat noodle station . Next , mcflurry time :) huh , banyak betul laa nafsu makan saya kan ? hahaha :D balik rumah terus tidurrrrrrr -.- zZzZzzZ !

Picture kat Kbmall :

Love YOU both :)

Love ADIKKK NASA :)

SUNDAY : 30/1/2011 -
ohh Sunday , accually saya ada netball . But , saya tak menghadirkan diri :| sorry guys ! hmmmmm , hari yang memboringkan . Nak online line sewel ! =.=' Nasib baik petang tuu pergi Pantai Bachok . So , hilanglaa sikit mood boring aku tuu :P hmm , seriously sangat lah semjukk kat sana -.- Air pantai pun naik tinggi & ombak besar :O ohh , itulah kuasa maha esa :) Saya sempat lg snapping there wlaupun semjukkkk !

Picture kat Pantai Bachok :

Fafa :)

Kaka :)

MONDAY : 31/1/2011 , today -
Berakhirnya bulan 1 :P hmmm , GOODBYE abg ....... kehadiran abg Yazid boyfriend kepada Atia mysista , kerumah keluarga En.Mohamad amat mengembirakan sekali . Terima kasih sudi datang kesini walaupun 4 days merely . Maaf jika layanan kami tidak seperti anda fikirkan . Harap anda happy berkunjung keKELANTAN & harap selesa dengan saya , Kaka & Fafa kerana selalu membuat abg Yazid ketawa :D

Okaylaa . Masa untuk saya mandi . Dah busuk niee =.=' byeeeeeeeee ♥ 

Lots of LOVE , Yaya Mohamad ♥

No comments: