IMISSYOUBESTIES!

 I miss you BABY :'(
Tahu tak aku nangis , sebab aku rindu kamu ! Aku rindu nak KETAWA dengan kau . Hati aku rasa seperti kehilangan seseorang yang penting dalam hidup aku bila kau text kat aku yang kau , maybe ke TEKNIK BACHOK . Omg , bila kat sekolah nanti ,Dengan siapa aku ke Kantin ? Dengan siapa aku ke Lab ? Dengan siapa aku ke Tandas ? Dengan siapa aku nak pergi beli jambu FAVOURITE kita ? Dengan siapa aku nak makan kat KEDAI KAK ANI ? Dengan siapa aku nak makan LAKSA PINANG ? Dengan siapa aku nak LEPAK kat tempat lepak kita ? Dengan siapa aku nak luahkan perasaan aku ? SHESHINE tak sempurna jika seseorang daripadanya takder -___- blablabla . Hidup aku tak lengkap bila takder kau ! But kalau kita ditakdirkan berpisah sementara pun , we're FRIEND TILL THE END :') Aku harap kau tak pergi ke TEKNIK BACHOK tu . Kau ada siapa kat sana ? hmm :( aku konfem akan ingat kat kau & risau kau macam mana . hoi kau , sayangCINTA kau ketat - ketat missNOSE ! sobsobsob :'( kalau kau pergi , aku akan ------> RINDU ketawa kau yang macam tu ,RINDU ketinggian kau ,RINDU nak cakap '' koppa '' ,RINDU tutttt kau ,RINDU semualah ! hmm -.- 

Harapan : Tak mahu kau pergi ! Jika ia kebaikan untuk kau BAIK kau pergi sayang :') Tapi , kalau ada orang buli kau CAKAP kat aku yer . Bia aku pergi bagi penampak FREE - FREE jew kat dia . bhahhaha ;D muah muahaha juto juto juto :*

Lots of Love , Baby bling - bling ♥  

No comments: